با گذشت ساعاتی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در نماز عید فطر و مواضع ایشان در مورد تنبیه رژیم صهیونیستی و پاسخ حتمی و قطعی ایران به تجاوز هفته گذشته اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، رسانه های عبری زبان به پوشش ویژه این بخش از سخنان ایشان پرداختند.

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه های عبری/ انعکاس لبخند فرمانده هوافضای سپاه در نماز عید فطر در رسانه های صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، به رغم تلاش های مقامات اسرائیلی به منظور سانسور و عدم پوشش سخنان امروز مقام معظم رهبری در رسانه های صهیونیستی، برخی از شبکه های تلویزیونی، نشریات و تحلیلگران امنیتی تلاش کردند تا با اشاره به بخش هایی از مواضع رهبر انقلاب اسلامی، از خطر حمله قطعی و اجتناب ناپذیر ایران به سرزمین های اشغالی برای مخاطبین خود سخن بگویند.

این رسانه ها با برجسته سازی اظهارات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبتنی بر قطعیت و اجتناب ناپذیر بودن پاسخ ایران به تجاوز هفته گذشته رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی سپاه پاسداران در این حمله از ضرورت آمادگی افکار عمومی در سرزمین های اشغالی به منظور مواجهه با پاسخ ایران سخن بگویند.

در همین راستا صفحه ایکس روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم ضمن پوشش ویژه سخنان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر با اشاره به بخش هایی از آن در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نوشت: اسرائیل باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , دمشق , کشور سوریه ,

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به مواضع رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی امروز نوشت: رهبر عالی ایران به تهدیدات خود ادامه داد و گفت: اسرائیل باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , دمشق , کشور سوریه ,

بازتاب لبخند فرمانده هوافضای سپاه در نماز عید فطر در رسانه های صهیونیستی

اما پایگاه صهیونیستی «مهخدش» با انتشار تصویری از سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نماز عید فطر تهران نوشت: رهبر عالی ایران اسرائیل را تهدید کرد و فرمانده لبخند بر لب آورد.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , دمشق , کشور سوریه ,

این پایگاه صهیونیستی در پوشش سخنان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر نوشت: رهبر عالی ایران تاکید کرد که اسرائیل باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

یونی بن مناخم تحلیلگر سیاسی و امنیتی صهیونیست در پستی در صفحه مجازی «ایکس» خود با اشاره به سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری در نماز عید فطر نوشت: علی خامنه ای، رهبر عالی ایران در سخنرانی عید فطر خود اظهار داشت اسرائیل به دلیل حمله به کنسولگری ایران در دمشق تنبیه خواهد شد. این اقدام حمله به خاک ایران است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران , آیت‌الله سید علی خامنه‌ای , دمشق , کشور سوریه ,

برخی دیگر از رسانه های صهیونیستی تلاش کردند تا با سانسور مواضع امروز رهبر انقلاب اسلامی و پوشش گسترده مواضع مقامات صهیونیستی از جمله اسرائیل کاتص، وزیرخارجه، یوآو گالانت، وزیر جنگ و بنی گانتز از اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی سعی در آرام کردن فضای پرهراس و افکار عمومی در سرزمین های اشغالی نمایند.

با این حال با بازخوانی اظهارات مقامات ارشد صهیونیست مشخص می شود که حتی آنها نیز از قطعی بودن پاسخ ایران در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق اطمینان دارند و تلاش دارند تا همزمان با اعتراضات سراسری خیابانی ماه های گذشته در سرزمین های اشغالی به دلیل ناکامی ارتش اسرائیل در جنگ غزه به ویژه در پرونده آزادی اسرای صهیونیست دربند مقاومت و ناتوانی در توقف ضربات پیاپی و کوبنده مقاومت اسلامی لبنان در شمال سرزمین های اشغالی که به تخلیه صدها هزار شهرک نشین صهیونیست از شهرک های مرزی منجر شده است، از میزان فشار و استرس روانی عمومی نسبت به واکنش ایران و گشایش جبهه جدید احتمالی از درگیری در سرزمین های اشغالی بکاهند.

این در شرایطی است که نگاهی بر فعالیت کابران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی بیانگر این حقیقت است که به رغم اظهارات و وعده های توخالی مقامات ارشد صهیونیستی، همگان از ضرورت آماده شدن برای مواجهه با پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی راه گریزی نمی بینند و خود را مهیای مواجهه با آن می کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.