درحالیکه طی دوره های گذشته صندوق بازنشستگی کشوری برای پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان خود با شرکت آتیه‌سازان حافظ طرف قرارداد بود اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارایه می‌کند.

نحوه درخواست برقراری یا انصراف بازنشستگان از خدمت بیمه تکمیلی درمان

‌ شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارایه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۳ شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارایه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.

اما براساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری و طبق نامه کمیسیون معاملات این صندوق، «شرکت بیمه ملت» به عنوان برنده مناقصه عمومی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ اعلام شده است و در این راستا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی این خدمت می‌توانند برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از اول خرداد به مدت سه ماه تا ۳۱ مرداد طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

براین اساس، بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.