۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 989183

سازمان ملی تعلیم و تربیت اعلام کرد که براساس ماده ۲ «آیین‌نامه تعیین شهریه خدمات تربیتی، آموزشی و مراقبتی کودکستان‌ها» حداکثر سرانه شهریه برای هر کودکستان در هر سال تحصیلی- تربیتی براساس یک فرمول محاسبه می‌شود.

نحوه محاسبه شهریه کودکستان‌ها

سازمان ملی تعلیم و تربیت اعلام کرد که براساس ماده ۲ «آیین‌نامه تعیین شهریه خدمات تربیتی، آموزشی و مراقبتی کودکستان‌ها» حداکثر سرانه شهریه برای هر کودکستان در هر سال تحصیلی- تربیتی براساس فرمول داخل تصویر در ذیل محاسبه می‌شود.

نحوه محاسبه شهریه کودکستان ها

الگوی تعیین شهریه کودکستان‌ها

شیوه محاسبه شهریه که به‌ازای خدمات تربیتی سالیانه کودکستان به کودک (۹ ماهه و در هر ماه ۹۶ ساعت و هفته‌ای ۲۲ ساعت فعالیت) به‌صورت سرانه بر اساس هزینه تمام شده کل با در نظر گرفتن ضریب کیفیت کودکستان و ضریب دوره سنی به‌همراه درصد معینی از سود مؤسس محاسبه می‌شود.

مجموع هزینه‌هایی است که مؤسس برای «نیروی انسانی استاندارد (بهای تمام‌شده‌ پرسنلی و بیمه تأمین اجتماعی یا صندوق بیمه اجتماعی به اقتضا)، تأمین مکان و تجهیزات مناسب و استاندارد کودکستان، سرانه استهلاک دارایی‌های قابل استهلاک و سایر هزینه‌های جاری و مصرفی متعارف مطابق قانون مالیات‌های مستقیم» به‌منظور ارائه خدمات تربیتی مورد تأیید سازمان پرداخت می‌کند.

ظرفیت اسمی کودکستان

ظرفیت کودکستان که براساس معیارهای مصوب توسط مراجع مجاز تعیین می‌شود. تمام هزینه‌ها براساس این ظرفیت محاسبه می‌شود.

منبع: آنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.