کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد و باران‌های پراکنده که از اواخر هفته گذشته این استان را فرا گرفته، تا روزهای میانی هفته جاری همچنان پدیده غالب در خراسان رضوی است.

پیش‌بینی وزش باد و بارش‌های پراکنده باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: عصر امروز این بارش های پراکنده با شدت و ضعف در نقاط مختلف استان خراسان رضوی باریدن خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد با احتمال خیزش گرد و خاک نیز از دیگر پدیده های چند روز آینده خراسان رضوی است که با شدت گرفتن آن در مناطق جنوبی و جنوب شرقی، احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز به جز روز دوشنبه هفته جاری که دمای هوا در استان گرم خواهد شد، در مجموع خراسان رضوی هفته پیش روی خنکی را پیش روی دارد.

غیوری خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و گناباد با بیشینه ۳۳ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای هوای امروز کلانشهر مشهد نیز بدون تغییر خاص نسبت به روز گذشته، بین ۱۵ تا ۲۳ درجه سلسیوس در نوسان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.