تیم فوتبال پورتو در حضور لژیونر ایرانی خود با برتری برابر اسپورتینگ لیسبون قهرمان جام حذفی پرتغال شد.

مهدی طارمی گل زد و قهرمان جام حذفی شد/ وداع باشکوه مهاجم ایرانی

به گزارش قدس آنلاین در دیدار نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال پرتغال، شامگاه یکشنبه تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید و در وقت‌های اضافه، پورتو موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

در این بازی ابتدا «جوسته» در دقیقه ۲۰ اسپورتینگ را پیش انداخت و «اوانیلسون» در دقیقه ۲۵ کار را برای پورتو به تساوی کشاند.

اما اخراج جوسته در دقیقه ۲۹ باعث شد کار در ادامه برای اسپورتینگ سخت شود و تمرکز خود را روی کار دفاعی قرار دهند.

مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در آغاز نیمه دوم وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و بازی در وقت‌های قانونی با تساوی به پایان رسید.

با آغاز وقت‌های اضافه تیم پورتو حملات خود را تشدید کرد و در دقیقه ۹۷ دروازه بان اسپورتینگ در محوطه جریمه روی اوانیلسون مرتکب خطا شد تا یک ضربه پنالتی برای پورتو اعلام شود. مهدی طارمی پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند تا پورتو با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

به این ترتیب مهدی طارمی در آخرین حضور خود در تیم فوتبال پورتو موفق شد به عنوان قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند. این بازیکن قرار است فصل آینده در تیم فوتبال اینتر در سری آ ایتالیا توپ بزند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.