تحولات منطقه

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نصیب برابر آموزشی و ایجاد فرصت‌های آموزشی متناسب با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای شکوفایی استعدادهای سرشار دانش آموزان مناطق محروم امری ضروری است.

ضرورت ایجاد فرصت‌های آموزشی در مناطق محروم و کمتر برخوردار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین؛ سید مصطفی آذرکیش، در گردهمایی معاونان آموزشی، مدیران پروژه تقویت علمی دانش آموزان « موسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم» که باحضور  مدیر موسسه ، نمایندگان بنیاد علوی و جمعی از مدیران و معلمان ۴۴ منطقه محروم و عشایری کشور برگزار شد، با اشاره به تحقق راهکارهای سند تحول بنیادین در همکاری بنیادهای عام المنفعه با نظام تعلیم و تربیت تصریح کرد: موسسات و بنیادهای عام المنفعه، مسئولیت پذیری و مشارکت اثربخش را تقویت و نهادینه می‌کنند و در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر هستند.

وی با اشاره به  اهمیت و ضرورت تشکیل جلسات متعدد با نمایندگان آموزش و پرورش در مناطق محروم و عشایری، گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان بخصوص در مناطق محروم، با هماهنگی ادارات برای مشارکت در اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی محقق می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آذرکیش ،در پایان با تاکید بر تعلیم و تربیت چند ساحتی بیان کرد: با حفظ چشم‌اندازهای موجود که همان سیاست‌های ابلاغی است و همچنین تعهد به واقعیت‌های موجود، می‌توان کیفیت برنامه‌های موردنظر را بالا برد و دانش آموزان را در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای آینده ایران عزیز تربیت و آماده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha