تحولات منطقه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از آغاز به کار ادارات استان با یک ساعت تاخیر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

آغاز به کار ادارات خراسان رضوی با یک ساعت تأخیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدائی د راین خصوص گفت: براساس مصوبه ستاد انرژی استان و به منظور مدیریت مصرف انرژی، چهارشنبه و پنج‌شنبه ٢٨ و ٢٩آذر، فعالیت کلیه ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی استان با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. براین اساس لازم است سامانه گرمایشی اماکن اداری یک ساعت قبل از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری خاموش شود.
وی یادآور شد: براساس مصوبه روز گذشته، کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری تعطیل و در صورت ضرورت، فعالیت آن‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha