تحولات منطقه

فرمانده انتظامی نیشابور از کشف و ضبط ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در نیشابور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، حسین احمدی در این خصوص اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به آدرس مربوطه عزیمت که در بازرسی از محل تعداد ۳ دستگاه ماینر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به معرفی یک نفر متهم دستگیر شده به مرجع قضایی تاکید کرد: جرایم اقتصادی از اولویت‌های کار پلیس شهرستان است.

وی ادامه داد: شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha