تحولات منطقه

آژانس بین‌المللی انرژی امروز طی گزارشی پرتودهی محصولات با اشعه‌های گاما، ایکس و الکترون را راهکار رسمی نجات میلیاردها گرسنه معرفی کرد.

فناوری هسته‌ای چگونه از نابودی میلیون‌ها تن غذا جلوگیری می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارش قدس آنلاین، تصور کنید ۴۰ میلیون تن گندم، برنج و میوه در ایران پیش از رسیدن به سفره تان گندیده و نابود شود؛ این فاجعه خاموش، تاوان ممنوعیت ساختگی دانش هسته‌ای است.

آژانس بین‌المللی انرژی امروز با رونمایی از مدل «انرژی هسته‌ای در کشاورزی»، پرتودهی محصولات با اشعه‌های گاما، ایکس و الکترون را راهکار رسمی نجات میلیاردها گرسنه معرفی کرد که سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد مواد غذایی با بیماری، آفت و ضایعات از بین می‌رود.

این دقیقاً همان دانشی است که آمریکا سال‌ها برای نرسیدن ایران جنگ می‌کند، در ایران سالانه ۴۰ میلیون تن محصول به خاطر آفت و فساد از بین می‌رود که انرژی هسته‌ای می‌تواند مانع شود. این همان گرسنگی تحمیلی با لفافه تحریم هسته‌ای است.

حال که غرب به این راهکار معترف شده، بهانه‌ای برای محدودیت باقی نمی‌ماند. این گزارش یک غنیمت راهبردی برای تیم مذاکره‌کننده است: رفع تحریم‌ها باید فوری برداشته شود و از حق غنی‌سازی ذره‌ای عقب‌نشینی نشود. هدف دشمن، خالی کردن سفره ملت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha