قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با دهه فجر بهره‌برداری از 15 طرح و پروژه عمرانی با 200 میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

15 طرح و پروژه با 200 میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدعلی عسگری اظهار کرد: در جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سی و ششمین بهار خود در شهرک‌های صنعتی استان شاهد افتتاح و بهره‌برداری از 15 پروژه و طرح عمرانی با اعتبار 200 میلیارد ریال برای ایجاد و تکمیل زیرساختی شهرک‌های صنعتی خواهد بود.

وی افزود: فاز اول  شهرک شهید سلیمی با مبلغ 46 میلیارد ریال، ساختمان مرکز کسب و کار شهرک صنعتی سلیمی با 18 میلیارد ریال و سکوی مسافری راه‌آهن شهرک سلیمی با 550 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

عسگری  بهره‌برداری  از تصفیه‌خانه پیشرفته پساب شهرک سلیمی با 50 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح‌های دانست که به مناسبت سی و ششمین بهار به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

وی بهره برداری از روگذر جاده دسترسی شهرک صنعتی بناب با 48 میلیارد ریال، ساختمام و ایستگاه آتش نشانی شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، شهرک صنعتی عالی نسب و شهرک صنعتی بناب، تصفیه خانه فاضلاب میانه و شبکه آبرسانی به شهرک صنعتی میانه ، منبع آب شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، تکمیل کراگراه‌های کوچک و شهرک صنعتی 4 تبریز، خط انتقال برق شهرک صنعتی ملکان و زیرسازی و خیابان‌کشی شهرک صنعتی بعثت با 43 میلیارد ریال از  دیگر طرح‌های آماده شده برای افتتاح در ایام دهه فجر است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی افزود: تعداد شهرک‌های صنعتی مصوب در استان 52 شهرک و ناحیه صنعتی بود که از این تعداد زمین‌های  39 شهرک و ناحیه صنعتی  واگذار شده است که در این 39 شهرک یک هزار و 750  واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده و فعال است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.