قدس آنلاین شهرکرد:آئین تودیع ومعارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه هفته آینده یازدهم خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  اخبار رسیده از استانداری چهار محال و بختیاری حکایت از عزل مدیر کل آموزش و پروش دولت دهم در استان دارد،مطلبی که از ابتداء سال جدید در محافل خبری پیچید و کم کم دارد به یک واقعیت غیر قابل انکار تبدیل می شود.

یک منبع آگاه در اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری  با تایید اخبار مطرح شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر تغییر مدیرکل این اداره به قدس آنلاین  گفت: آئین تودیع ومعارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه هفته آینده یازدهم خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آئین معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش شرکت می کند.

علیرضاکریمیان کاکلکی مدیرکل فعلی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری حدود 4 سال عهده دار مدیریت آموزش و پرورش استان بود.

گفتنی است بهروز امیدی اردلی گزینه مدیرکلی آموزش وپرورش استان تا قبل ازدولت نهم مسوولیت معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسوولیت روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان و رییس سازمان دانش آموزی استان را نیز در سوابق مدیریتی خود عهده دار بوده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نا IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 2
    بهروز امیدی راستابی از شهرستان فارسان نه اردلی
  • ملکوتی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 0
    پسوند فامیلی جناب آقای امیدی ، هفشجانی می باشد .
  • بازدار IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 0
    آموزش پرورش استان را اگر به اردل یا لردگان انتقال دهند بهتر است . چون همه نیروهایش از آن منا طق است.
  • رضا IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    5 0
    از امیدی به خاطر انتصابات حکیمانه اش و... باید تشکر کرد . اصلا امیدی خیلی دیر کشف شد . اویک پدیده است .به نظر من او می بایست . عبدل چله را نیز بعنوان یکی دیگر از معاونانش انتخاب کند .تا قطار توسعه به حرکت در آید.درود بر کاشفان الکل و این پدیده خارق العاده.
  • عبدالله IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    4 0
    جناب امیدی . آیا می توانی روز قیامت دلیل خداپسندانه ای بر انتصاباتت خصوصا انتصاب معاونت پرورشی ارائه دهی . حاضری مسئولیت آنرا در یوم الحساب به پذیری.کمی همم از خودت اراده داشته باش . کمی هم با خودت خلوت کن و وجدانت را قاضی کن . این دوران به سرعت خواهد گذشت .
  • علی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    3 0
    آقای امیدی چرا بازنشستگان آشنای خودتان را مجددا سر کار برده اید که خلاف قانون است مانند درمانگاه فرهنگیان و خیلی جاهای دیگر.
  • حسین محمدی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 2
    جناب امیدی نیروی توانمند بابرنامه هستند که سکان آموزش وپرورش استان رابطور عالی دردست دارند وآموزش وپرورش استان رابه نحواحسن اداره می کنند
  • برزو باقری IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    1 3
    جناب حبیبی شخص با سواد -مردم دار و قابل احترامی می باشد لطف کنید لحن بیانتون را عوض کنید (احدی) اگر انتقاد دارید درست انتقاد کنید و کمی مودبانه تر رفتار کنید%