رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خداپسندانه هم موجب کمک به نیازمندان است و هم اینکه ریشه محبت و مودت را بین مردم افزایش می‌دهد که اهمیت این مسئله از کمک مالی بیشتر است.

اقدامات خداپسندانه محبت بین جامعه را افزایش می‌دهد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار مهر، علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در جشن کریمانه که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و به‌منظور تأمین سبد کالا برای نیازمندان در مجتمع ونوس قم برگزار شد، در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به خیرین و نیکوکارانی که در این مراسم حضور یافتند، اظهار داشت: اینکه انسان نسبت به سرنوشت سایر افراد جامعه حس مسئولیت پذیری داشته باشد،  موجب تعالی جامعه خواهد شد.

وی با ستودن اقدام خداپسندانه خیرین در دستگیری نیازمندان و مستمندان جامعه ابراز داشت: روحیه مشارکت افراد در حل مشکلات نیازمندان بسیار با ارزش است و اینکه خیرین کمک به نیازمندان را به‌عنوان یک سنت حسنه زنده و پایدار نگه می‌دارند جای قدردانی دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: اقدامات خداپسندانه هم موجب کمک به نیازمندان است و هم اینکه ریشه محبت و مودت را بین مردم افزایش می‌دهد که باید عنوان کرد اهمیت این مسئله از کمک مالی بیشتر خواهد بود.

رئیس مجلس در قم

لاریجانی در پایان ابراز امیدواری کرد تا اقدامات خیرخواهانه در استان قم همانند گذشته پایدار باشد.

در این مراسم که فریدون همتی سرپرست استانداری قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و خیرین قمی حضور داشتند تعدادی از نیکوکاران از سوی دکتر لاریجانی رئیس قوه مقننه تقدیر شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.