قدس آنلاین – سبزوار : با حضور معاون وزیرجهاد کشاورزی  در امور تولیدات دامی ، یک واحد کارخانه خوراک دام و طیور در شهرستان سبزوار به بهره برداری رسید .

بهره برداری از کارخانه خوراک دام و طیوردر  سبزوار

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار درحاشیه افتتاح این مراسم در گفت و گو با خبرنگارقدس ،آنلاین در سبزوار با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل سرمایه بخش خصوصی احداث شده است گفت : با پیگیری های انجام شده قرار است از محل صندوق توسعه ملی تسهیلاتی برای این سرمایه گذار پرداخت شود .

اسماعیل نامنی افزود: این طرح صنعتی از نوع صنایع تبدیلی خوراک دام و طیور است و دارای 11 هزار مترمربع وسعت و چهار هزار متر مربع زیر بنا می باشد .

وی ادامه داد: این کارخانه ظرفیت تولید روزانه 280 تن خوراک دام و طیور را دارد که مازاد بر نیاز سبزوار به شهرستانهای اطراف صادر می شود .

نامنی با اشاره به اینکه با بهره برداری این کارخانه شرایط اشتغال مستقیم 30 نفر فراهم خواهد شد، تصریح کرد : احداث کارخانه کنسانتره نیز در طرح توسعه این کارخانه پیش بینی شده است.

وی در عین حال یاد آور شد : با بهره برداری از این طرح صنعتی تعداد کارخانه های خوراک دام فعال در شهرک صنعتی شماره یک و دو سبزوار به چهار کارخانه رسیده است. /  انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.