قدس آنلاین – سبزوار:  فرماندار داورزن گفت: رفتارها و سیاست های استکباری آمریکا هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

سیزدهم آبان به معنای بلوغ سیاسی و فکری نسل جوان جامعه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزواررضا فلاحی که در جمع راهپیمایان 13 آبان شهرستان داورزن سخن می گفت  با بیان اینکه این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و همبستگی ملت ایران با یکدیگر است افزود: دانش آموزان و دانشجویان در روزهای حساس انقلاب، با تسخیر لانه جاسوسی کار بزرگی را انجام دادند و براستی آنها در تعیین سرنوشت کشور نقش مهم و اساسی دارند و حضور آنها در این روز نشان از بینش بالای سیاسی آنان دارد.

فلاحی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از گذشته تاکنون نسبت به انقلاب اسلامی ایران نیرنگ ها و اعمال خصمانه ای را انجام داده اند ادامه داد : رفتار ها و اقدامات آمریکا هیچگاه از دید ملت ایران پنهان نمی ماند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ فکری و فرهنگی در کشور است و نسل جوان جامعه نقش مهمی در جلوگیری این توطئه دشمن دارد اظهار داشت : روز 13 آبان به معنای بلوغ سیاسی و فکری نسل جوان جامعه و نشان دهنده دشمن شناسی این نسل است.

وی با بیان اینکه نسل آینده انقلاب باید با فراز و نشیب های امروز و دیروز انقلاب آشنا باشد تصریح کرد : این روز بهترین فرصت برای آشنایی نسل جدید دانشجو و دانش آموز کشور به عنوان آینده سازان فردا با توطئه های دشمن است.

فرماندار داورزن در عین حال خاطر نشان کرد: دشمن از حضور باشکوه نسل جوان و آینده ساز انقلاب در صحنه هراس دارد. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.