رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۵۰ نمایشگاه تخصصی در زمینه‌های مختلفی همچون رایانه، تجارت الکترونیک و الکامپ در استان قزوین برگزار شده است.

 ۵۰ نمایشگاه تخصصی الکامپ و تجارت الکترونیک در استان قزوین برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،علی پرزحمت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری 50 نمایشگاه تخصصی در زمینه‌های مختلفی همچون رایانه، تجارت الکترونیک و الکامپ از مهم‌ترین اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین است.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان قزوین در زمینه‌های مختلف در جهت نمایش توانمدی‌های صادراتی استان قزوین برگزار شده است.

پرزحمت  با اشاره به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، عنوان کرد: در راستای تسهیل و رونق صادرات در بازار تجارت خارجی این نمایشگاه‌های تخصصی در استان قزوین قزوین برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به صادرات در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید ارزش دلاری صادرات در استان قزوین 720میلیون بوده است، اظهار داشت: با تسهیل روند صادرات در این مدت بخش صادرات در این استان رشد داشته است.

وی  با اشاره به اینکه کالاهایی به ارزش 720میلیون دلار و به وزن 748هزار تن در استان قزوین صادر شده است، عنوان کرد:  بخش عمده صادرات در استان قزوین، شیشه، کشمش،  آهن آلات، کاش، سرامیک و پودر شوینه بوده که به خارج از کشور صادر شده است.

پرزحمت اظهار داشت: 754فقره کارت بازرگانی صادر شده  که از این تعداد 328مورد صدور و 426 مورد تمدید کارت بوده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه 215هزار تن انواع کمپروسرهای برودتی به ارزش یک هزار و 480 میلیون ریال به استان قزوین وارد شده است, خاطرنشان کرد: این کالاها شامل کولر و قطعات خودرو، کنترل پنل و دیگر محصولات بوده است.

وی عنوان کرد: انجام بیش از 8هزار و 200فقره ثبت سفارش به ارزش یک هزار و سیصد میلیون دلار در استان قزوین صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.