۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 355840

شهردار منطقه ۶ شهرداری مشهد مقدس گفت: ۸۰ درصد از مساحت منطقه شش دارای بافت فرسوده و حاشیه شهر است.

۶۰ درصد بافت منطقه ۶ مشهد  فرسوده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، قاسم زوکی نژاد ظهر امروز در نشست خبری شهردار منطقه شش مشهد با اصحاب رسانه اظهار داشت: 80 درصد از مساحت منطقه شش دارای بافت فرسوده و حاشیه شهر است.
وی میزان مساحت منطقه را 1 هزار و 500 هکتار عنوان کرد و افزود: در حال حاضر حدود یک هزار هکتار از منطقه شش دارای بافت حاشیه شهر است.
زوکی نژاد با اشاره به وجود بافت فرسوده بسیار در منطقه شش خاطرنشان کرد: در حال حاضر 420 هکتار از منطقه شش دارای بافت فرسوده است که باید برای نوسازی و رفع مشکلات آن تلاش کرد.
شهردار منطقه 6 شهرداری مشهد با اشاره به جمعیت 250 هزار نفری منطقه شش عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های جمعیتی بسیار در منطقه 6 ما شاهد علاقه سرمایه گذاران برای ایجاد پروژه‌های مشارکتی در این منطقه هستیم.
وی افزود: این منطقه دارای نقاط ضعفی نیز است که می‌توان به ورود مستقیم فاضلاب‌های خانگی به معابر اصلی منطقه اشاره کرد.
زوکی نژاد با اشاره به زمین‌های متعدد آستان قدس رضوی در این منطقه تاکید کرد: این زمین‌ها به عنوان یک تهدید و یا فرصت تلقی می‌شوند اما در حال حاضر به سبب کمبود فضاهای خدماتی در این منطقه و عدم در اختیار گذاشتن زمین توسط آستان قدس برای ایجاد این مراکز این عرصه‌ها سود آن چنانی برای منطقه ندارند.
شهردارمنطقه 6 شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر در منطقه محمد آباد شاهد معابر بسیار پیچیده و خطرناک هستیم که باید برای تصحیح و تسهیل عبور و مرور در این مناطق نهایت تلاش خود را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: امروزه مردم حاشیه شهر از کمبود فضاهای عمرانی و کم عرض بودن معابر بسیار رنج می‌برند و چشم به نبوغ و توجه مسئولان بسته‌اند.
زوکی نژاد با اشاره به اهمیت رفع مشکلات معبر پورسینا خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات عدیده معبر پورسینا 12 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
شهردارمنطقه شش شهرداری مشهد از لکه گیری تمامی آسفالت منطقه  در سال جاری خبر داد و گفت: برای این عمل اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان صرف شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.