مدیرکل اطلاعات استان سمنان با اشاره به هم افزایی و همکاری مطلوب آحاد مردم با وزارت اطلاعات گفت: با ارتباطات مردمی در داخل کشور و با اتخاذ برنامه های اطلاعاتی و با عنایت پرودگار و تلاش سربازان گمنان امام زمان(عج) تاکنون ازبروز تهدیدات و ناامنی های منطقه ای درکشور جلوگیری کردیم.

 وزارت اطلاعات تاکنون ازبروز تهدیدات و ناامنی های منطقه ای در کشورجلوگیری کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، سیدعیسی موسوی گفت : سرمایه بزرگ وزارت اطلاعات، از جنس و پایگاه مردم بودن است و این وزارتخانه توانسته است با هم افزایی مردم با این نهاد ، امنیت پایدار را در کشور فراهم کند.
وی راهبرد اساسی در مدیریت طرح های اطلاعاتی را ایجاد امنیت اجتماعی برای مردم و رونق کسب و کار در کشور اعلام و صیانت از وحدت و انسجام اسلامی با محوریت ولایت امر را از جمله رویکردهای مهم وزارت اطلاعات برشمرد.
وی با بیان این که این وزارتخانه به عنوان یک نهاد حاکمیتی، همگام با وحدت اجتماعی و امنیت ملی حرکت می کند،
تصریح کرد : بیانات تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب در ایجاد وزارت اطلاعات 36میلیونی سرلوحه کار این وزراتخانه قرار گرفته و امروز نیز شاهد وزارت اطلاعات 80 میلیونی در کشور هستیم. 
وی به محبوبیت این وزارتخانه در بین مردم اشاره و تصریح کرد: وزارت اطلاعات با اتکا به نیروی توانمند و مدیریت اطلاعاتی صحیح توانسته است جریان های افراطی را در منطقه خنثی کند.
مدیرکل اطلاعات استان سمنان صیانت از وحدت و انسجام ملی با محوریت ولایت امر را از دیگر رویکرد های مهم وزارت اطلاعات است برشمرد و گفت : این وزارتخانه یک نهاد حاکمیتی است و همگام با وحدت اجتماعی و امنیت ملی حرکت می کند.
موسوی اضافه کرد : تکیه گاه وزارت اطلاعات برای ادامه روند امنیت سازی در کشور، مردم هستند و جریان های برون حکومتی و سیاسی در کشور کارایی خود را در هشت سال دفاع مقدس در حفظ استقلال کشور نشان داده اند چرا که وحدت و همدلی بسیاری از دشمنی ها را خنثی می کند.
وی افزود: برخورد با اقتدار در برابر توطئه ها ، جریان سلطه و مبارزه هدفمند با سرویس های اطلاعاتی استکبار جهانی صلابت و عظمت ملت شریف ایران را در جامعه بین المللی فراهم خواهد کرد.
مدیرکل اطلاعات استان سمنان همچنین با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اولویت اصلی وزارت اطلاعات در سال جاری تحقق اقتصاد مقاومتی است.
موسوی تصریح کرد : هم افزایی و هماهنگی که وزارت اطلاعات با سرمایه گذاران و بخش های اقتصادی و تولیدی دارد می تواند امنیت اقتصادی آن ها را برای ورود به بازار کشور فراهم کند. 
مدیرکل اطلاعات استان سمنان اضافه کرد : یکی از اصلی ترین راهبردهای وزارت اطلاعات ضرورت تامین امنیت اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاران کار آفرین است. 
وی ادامه داد : همکاری درجهت امنیت سرمایه گذاری به منظور تحقق رونق اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا وپیش بینی سامانه کنترل کالاهای قاچاق از جمله برنامه های این اداره کل در سال گذشته بوده است. 
وی تصریح کرد : هم افزایی و هماهنگی بسیار مناسبی بین دستگاه های اطلاعاتی با دستگاه های اجرایی مرتبط وجود دارد و سازمان های اطلاعاتی در استان در جهت ایجاد استانی امن تلاش می کنند.
موسوی یادآور شد : ما در حوزه های مختلف با کنترل و مدیریت اطلاعاتی در صدد ایجاد رفاه برای مردم هستیم واستان سمنان از نظر جریانات مختلف اطلاعاتی از استان های کم مسئله در سطح کشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.