حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار روز دوشنبه در استان کربلا را که به کشته وزخمی شدن ده‌ها تن ا نجامید محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان انفجار روز گذشته کربلا را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای جنایت تروریستی را که روز دوشنبه یک مجلس عروسی در شهرستان عین تمر در استان کربلا را هدف قرار داده بود، به شدت محکوم کرد.
در این حمله تروریستی که توسط پنج عامل انتحاری صورت گرفت 18 تن کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.
در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: این جنایت یکی دیگر از سلسله جرایمی است که تروریسم تکفیری مرتکب آن شده. تروریسمی که همه تلاشش تبدیل شادی‌ مردم به غم و خنده به حزن و اندوه است و نه دین می‌شناسد و نه به خیر و صلح گرایشی دارد و هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد.
در این بیانیه آمده است: تروریست‌هایی که هر روز جنایتی در جایی از جهان اسلامی و عربی مرتکب می‌شوند در حقیقت دست آموز مدارس سیاهی هستند که با حمایت برخی از کشورهای منطقه ایجاد شده و به نفع سیاست‌های ابرقدرت‌هایی که امنیت و صلح را برای جوامع ما نمی‌خواهند خدمت می‌کنند و هدفشان اجرای سیاست‌های نادرست آنها در منطقه است. ملت‌های جهان باید در برابر این طاعون پیشرفته در کالبد بشریت ایستاده و یک موضع قاطع و نهایی برای محکوم کردن جنایتکاران وکسانی که حامی آنها هستند و پشت طرح‌های تروریستی آنها قرار دارند اتخاذ کنند تا جهان از این شری که آینده‌ همه را تهدید می‌کند در امان باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.