قدس آنلاین- بیرجند: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از درخشش دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در چهل و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته‎‌های تخصصی بالینی پزشکی خبر داد.

درخشش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در آزمون پذیرش دستیار رشته‌های بالینی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، فرشید عابدی با تبریک به پذیرفته شدگان این آزمون و اعلام این خبر گفت: تاکنون قبولی 19 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در آزمون مذکور اعلام شده است.

وی با بیان اینکه آمار بالای قبولی دانشجویان در مقطع دستیاری در طی چند سال گذشته نشان دهنده کیفیت آموزش در کنار بهره‌وری سیستم آموزشی است، خاطرنشان کرد: طبق آمارهای  منتشر شده از طرف وزارت بهداشت، در سالهای قبل نیز فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند علیرغم دارا بودن رتبه‌های پایین‌تر در کنکور سراسری، موفق به کسب رتبه اول کشور در میانگین نمرات آزمون دستیاری و رتبه دوم کشور در درصد قبولی آزمون دستیاری شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: این امرمرهون زحمات دانشجویان، اساتید و مسئولان پرتلاش دانشگاه و بهره‌وری آموزشی مناسب در دانشگاه، در راستای ارتقای سطح آموزش و یادگیری دانشجویان دانشگاه است.

عابدی تصریح کرد: با توجه به تداوم مراحل اعلام نتایج و تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون دستیاری،   تعداد قبولی‌ها احتمالاً افزایش  داشته باشد.

وی با اعلام رضایت از وضعیت قبولی دانشجویان دانشگاه در مقاطع بالاتر در سایر آزمونهای مربوطه گفت: در آخرین رتبه‌بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور (طرح راد) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، رتبه سوم بین دانشگاههای کشور، در زمینه میزان قبولی دانشجویان در مقاطع بالاتر را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.