سمنان- امام جمعه سمنان گفت: رئیس قوه قضائیه وعده داد که بدون شعار و جانب‌داری، پرونده حقوق‌های نجومی را بررسی می‌کند و باید به این وعده خود با قاطعیت وفا کند.

قوه قضائیه به وعده خود در بررسی قاطعانه حقوق های نجومی وفا کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید به مردم دروغ بگویند، اظهار کرد: امروز برخی همچون آب خوردن به دیگران دروغ می‌گویند.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مسؤولان به مردم و مردم به مسؤولان دروغ نگویند؛ زیرا دروغ از آفت‌های تقواست.

وی ادامه داد: مسأله حقوق‌های نجومی برای بنده معما شده و گویا حل این معما نیز بسیار سخت است و به‌زودی نمی‌توان آن را حل کرد و سخنان برخی مسئولان نیز حل معمای حقوق های نجومی را مشکل تر کرده است.

وی افزود: برخی گفتند پرداخت این حقوق‌ها قانونی بوده، بعضی هم گفتند چهار نفر بیشتر این حقوق‌ها را دریافت نکردند؛ عده‌ای می‌گویند ۲ میلیارد تومان که چیزی نیست که این همه سروصدا می‌کنید؛ مگر ایران مرده این ۲ میلیارد تومان‌هاست و باید برویم سراغ صادرات و واردات و این مسائل را رها کنید.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی که روز گذشته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آیین ۹ دی در مرکز استان مطرح کرد، گفت: نقوی‌حسینی روایت می‌کرد، رزمنده‌ای در دوران دفاع مقدس قرار شد روی مین برود؛ اندکی جلو رفت و برگشت. اطرافیان به او گفتند ترسیدی؟ گفت نه! برگشتم تا پوتین خود را باز کنم. پوتین من نو است و اگر روی مین برویم تکه‌تکه می‌شود و نمی‌خواهم به بیت‌المال مسلمین ضرر بزنم.

شاهچراغی افزود: این رزمنده برگشت، بندهای پوتین خود را باز کرد، پوتینش را گذاشت و روی مین رفت تا نکند به بیت‌المال اندازه پوتینی ضرر زده باشد.

وی گفت: امروز مسؤولان باید این مطالب را بخوانند و بدانند و درست حرف بزنند؛ خیال نکنید مردم نمی‌فهمند؛ فهم مردم را کم نگیرید و بدانید که مردم می‌فهمند و مشکلات و درد دل هم دارند اما دندان روی جگر گذاشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.