مشهد- سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی از صبح پنجشنبه با حضور ۴۰ تیم در سه رشته آزاد،‌فرنگی و پهلوانی به مدت دو روز در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شد.

رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی که به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در ۴ گروه سه تیمی در مشهد دنبال می شود.

در گروه نخست رشته پهلوانی این رقابت ها، تیم های خراسان رضوی، ایران الف، بلاروس، ایران ب و قرقیزستان به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه دوم این رشته نیز تیم های ارمنستان، مجارستان، روسیه، صربستان و گرجستان به رقابت می پردازند.

در گروه نخست رشته کشتی آزاد نیز تیم های ایران الف، ایران توسعه، قرقیزستان ب و آمریکای لاتین و در گروه دوم این رشته تیم های ایران ب، ایران جوانان، بلاروس و گرجستان به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین در گروه سوم این رشته نیز تیم های خراسان رضوی، مغولستان، ازبکستان و ارمنستان و در گروه چهارم آن تیم های قرقیزستان، اوکراین، عراق و قزاقستان الف به رقابت خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، در گروه نخست رشته کشتی فرنگی نیز تیم های ایران الف، ایران توسعه و بلغارستان و در گروه دوم تیم های ایران ب، ایران جوانان و اوکراین با یکدیگر مسابقه می دهند.

در گروه سوم این رشته نیز تیم های خراسان رضوی، عراق و گرجستان به رقابت می پردازند.

رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی از جمله مهمانان ویژه حاضر در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.