رییس مجلس از تحریم اسکار توسط ترانه علیدوستی، بازیگر مطرح و سرشناس کشورمان تقدیر کرد و آن را نمونه غیرت ملی ایرانی دانست.

واکنش علی لاریجانی به تحریم اسکار توسط ترانه علیدوستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز خود، با اشاره به فرمان نژادپرستانه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که ایران را هم شامل شده است، گفت: اقدامات اخیر دولت آمریکا در لغو ویزا سخافت در بینش و رفتار آنها را بیشتر نشان داد. البته این رفتار هراس این دولت را ظاهر نمود که از سایه خود هم می ترسند.

وی تصریح کرد: این اقدام روحیه خشن و نژادپرستانه آنها را نشان داد که پشت ظاهر عوامفریبانه دموکراسی خواهی و حقوق بشر پنهان شده است. والا کشوری که از قدرت امنیتی برخوردار باشد با دلهره و اضطراب و هراس چنین تصمیماتی نمیگیرد.

لاریجانی گفت: مخصوصا ذکر نام ایران در این میان آن هم به بهانه نگرانی از اقدامات تروریستی به شوخی شباهت بیشتری دارد. برکسی 

پوشیده نیست که ایران یک تنه در برابر تروریست ها در سالهای گذشته ایستاد و بعدها برخی کشورها به این جریان پیوستند. آنهم در مقابل تروریست هایی که مسئولان آمریکایی مخصوصا یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا که قبلا وزیر خارجه آن کشور بود با صراحت اعلام کرد ما داعش را بوجود آوردیم لذا دولت آمریکا امروز دچار پدیده هراس از خود و سوتفاهم با خود شده است.

رییس مجلس در ادامه به تحریم اسکار از سوی ترانه علیدوستی هم اشاره کرد و تاکید کرد: موضع هنرمند گرامی مان در تحریم حضور در جشنواره هنری آمریکا نمونه ای از غیرت ملی ملت ایران است. دولت آمریکا باید از این نمونه درس بگیرد که در مقابل یک ملت بزرگ و ریشه دار و متمدن قرار دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.