رشت- عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: تالاب عینک رشت در حال نابودی بوده اما شهردار این شهر نسبت به آن بی‌توجهی می‌کند و لوایح غیرضروری را به صحن شورا می‌فرستد.

شهردار رشت نسبت به  تالاب عینک بی‌توجهی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، محمود باقری‌خطیبانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به اینکه مباحث بسیاری در شهرداری سرگردان است، اظهار کرد: شهردار رشت به جای پرداختن به موضوعات مهم، به موارد غیرضروری می‌پردازد.

وی با بیان اینکه تالاب عینک رشت در حال نابودی است، تصریح کرد: شهردار رشت نسبت به آن بی‌توجهی می‌کند و لوایح غیرضروری را به صحن شورا می‌فرستد و لایحه پل طبیعت در شرایطی که بسیاری از لوایح اساسی در شهرداری رشت سرگردان است معنایی ندارد.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه پرسنل شهرداری رشت همواره با تأخیر حقوق خود را دریافت می‌کنند، گفت: در این شرایط شهرداری به لوایح غیرضروری می‌پردازد و بودجه‌های هنگفت را برای آن هزینه می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه با رفتارهای نادرست سرنوشت شهروندان را تحت‌الشعاع قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: جلسات علنی شورا با تأخیر برگزار می‌شود و اعضای شورا صحن جلسه را بدون دلیل ترک می‌کنند.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه برخی از اعضای شورا صحن جلسه را ترک کرده بودند جلسه از رسمیت خارج شد و لایحه پل طبیعت رشت به رأی گذاشته نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.