قزوین_ نخستین کارگاه شخصیت پردازی کودک شب گذشته به همت مؤسسه سیمرغ سخن پارس و مدرسه علمی نخبگان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی استان قزوین برگزار شد.

نخستین کارگاه شخصیت پردازی کودک در قزوین برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مؤسسه سیمرغ سخن پارس، زهرا گروه ای اظهار داشت: کارگاه آموزشی پردازی کودک با موضوع کلید خوشبختی به منظور آشنایی والدین  با استعدادها و خصوصیات رفتاری فرزندان در راستای شکل دادن شخصیت آنان توسط موسسه سیمرغ سخن پارس و مدرسه علمی نخبگان برگزار شد.

وی افزود: در  این کارگاه موضوعاتی از جمله پرهیز از نگاه بدبینانه، توجه به کنترل ذهن و اثر تلقینات بر شکل گرفتن شخصیت کودکان، برنامه ریزی اثری کلامی،  لزوم انتقال احساس خوشبختی از والدین به فرزندان مورد بررسی قرار گرفت.

مدرس کارگاه آموزشی شخصیت پردازی کودک ادامه داد: موضوع  EQ ( هوش هیجانی) یا همان هوش احساسی و ویژگی افراد با هوش هیجانی بالا،اعتماد به نفس، توافق با خود، مسئولیت پذیری، تمرکز، انعطاف پذیری، خوشبینی، نشاط در زندگی، هوش کلامی، خلاقیت از دیگر موارد آموزشی کارگاه بود.

 گروه ای یادآور شد: به دلیل استقبال شرکت کنندگان و اهمیت موضوع کودکان مؤسسه سیمرغ سخن پارس بر آن است تا با برگزاری دوره های تکمیلی شخصیت پردازی کودک توسط مبتکر هوش اقتصادی و اجتماعی کودک شهرام اسلامی، والدین را با ابعاد مختلف شناخت ژنتیکی فرزندان آشنا ساخته و با ارائه راهکار کودک را به سمت آموزش هدفمند سوق دهد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره در روزهای پنجشنبه و جمعه در ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به آدرس خیابان عدل روبروی پاساژ ایرانیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قزوین مراجعه و یا با شماره های  ۰۹۱۹۳۸۷۱۸۰۶ و ۰۹۳۶۳۸۶۶۷۲۷ و ۰۲۸۳۳۳۷۰۱۹۸ تماس حاصل کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.