سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به برتری 9 بر یک مقابل تایلند گفت: پیروزی با این نتیجه واقعا عجیب و غریب بود.

حسین شمس: ایران با نتیجه عجیب و غریبی تایلند را شکست داد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از پیروزی ۹ بر یک تیم ملی فوتسال مقابل تایلند گفت: واقعا امروز نتیجه عجیب و غریبی به دست آمد و بازیکنان تیم ملی فوق‌العاده ظاهر شدند و بار دیگر قدرت فوتسال ایران را به رخ سایر رقبا کشاندند. باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خسته نباشید گفت.

وی در ادامه گفت: تیم تایلند تیمی است که در این سالها هزینه های زیادی در فوتسال کرده. ما امروز تیمی را شکست دادیم که مدعی قهرمانی در آسیا بوده. شما ببینید این تیم قبل از مسابقات آسیایی چه امسال و چه سال قبل چه اردوهای در کشورهای مختلف برگزار کرده و با تیمهای مطرح دنیا همچون اسپانیا، پرتغال و.. بازیهای تدارکاتی داشته است.

سرمربی سابق تیم ملی فوسال گفت: در این بازی بازیکنان تیم ملی بازی بد روز گذشته خود مقابل عراق را به خوبی به فراموشی سپرده و با هوشیاری کامل پای به این مسابقه گذاشته بودند و واقعا جا دارد، از سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و کادر فنی تشکر کرد که به خوبی توانستند بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده این بازی کنند و با توجه به چیدمان خوبی که در ابتدای بازی داشتند و همچنین تعویضهای به موقع کار تایلند را در همان دقایق اولیه تمام کنند و واقعا باید به این تیم تبریک گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.