کرج-رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز با بیان اینکه برگزاری نخستین دوره لیگ استانی و تقویت حضور البرزی ها در تیم های ملی دو دستاورد مهم سال ۹۶ بود گفت: در تلاشیم مقدمات حضور البرز در لیگ برتر کشور را در سال جاری مهیا کنیم.

مقدمات حضور البرز در لیگ برتر تیروکمان فراهم می شود

بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سال گذشته برای اولین بار لیگ تیروکمان استان با حضور ۱۸ تیم برگزار و تیم های برتر آن معرفی شد.

وی افزود: برای سال جاری نیز برنامه ریزی لازم برای برگزاری با کیفیت تر این لیگ انجام شده و این مسابقات با حضور تعداد تیم های بیشتری به انجام خواهد رسید.

پاکزاد با بیان اینکه رایزنی هایی را برای جذب حامی مالی جهت حضور در لیگ برتر تیروکمان کشور داشته ایم گفت: البرز این ظرفیت و توان را دارد تا تیمی مستقل به نام خود در سطح کشور داشته باشد.

رئیس هیئت تیر و کمان استان البرز با ابراز خرسندی از حضور البرزی ها در تیم های ملی رده های سنی مختلف کشور گفت: در حال حاضر راحله فارسی به عضو ثابت تیم ملی کامپوند بانوان تبدیل شده و در رده نوجوانان و جوانان نیز چندین ملی پوش داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ پایگاه آموزشی تیروکمان در کرج فعالیت دارد گفت: به زودی پایگاه قهرمانی شهرستان فردیس  آغاز به کارخواهد کرد و در سایر شهرستان های استان نیز رایزنی ها برای ایجاد فضای تمرینی در حال انجام است.

پاکزاد در پایان گفت: خوشبختانه تعداد فعالان رشته تیروکمان در البرز سیر صعودی پیدا کرده است و توانسته ایم طیف بیشتری از جوانان را به این ورزش مدال آور و موفق جذب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.