مراسم آغاز سال تحصیلی شکوفه ‌های دانش آموزی با حضور ۶۰۰ دانش آموز کلاس اولی به نمایندگی از دانش آموزان سراسر استان خراسان رضوی در رواق دارالهدایه حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.

آغاز سال تحصیلی شکوفه های دانش آموزی در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم دانش آموزان با اهدای گل به آستان ملکوتی حضرت امام آغاز سال تحصیلی شکوفه های دانش آموزی در حرم مطهر رضوی رضا(ع) سال تحصیلی همراه با موفقیت را برای همه دانش آموزان آرزو کردند و با امام مهربانی میثاق آسمانی بستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: شمار دانش آموزان مقطع ابتدایی امسال این استان در مقایسه با پارسال ۲ و ۵۹ دهم درصد نسبت به پارسال  بیشتر شده است.

ابوالحسن حقیقی افزود: بر همین اساس امروز ۴۱۰ هزار نوآموز کلاس اولی برای آشنایی با محیط مدرسه به کلاس درس می روند و فصلی جدید را در زندگی خود آغاز می کنند.

وی گفت: حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرصت مناسبی برای کسب علم، اخلاق و آموزش سیره ائمه اطهار (ع) در کنار علم آموزی در مدرسه است. در سال تحصیلی جدید ۶ هزار مدرسه ابتدایی در سطح خراسان رضوی میزبان دانش آموزان در این مقطع هستند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.