البرز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از برگزاری جلسه ای به منظور بررسی مشکلات واحدهای مختلف تولیدی واخذ تسهیلات اشتغال روستایی متقاضیان با حضور خبر داد.

بررسی مشکلات ۲۵واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان البرز

محمدامین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد : بررسی مشکلات  ۲۵ واحد صنعتی که درخواست اشتغال تسهیلات روستایی داشتند صبح امروز دوشنبه با حضور رئیس پست بانک استان و صنعتگران برگزار و با بحث و تبادل نظر راهکارهای مناسب  ارائه شد.

فرشی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و به منظور رونق صنایع تولیدی استان، لازم است رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی با جدیت در دستور کار قرار گیرد و شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.

وی تصریح کرد: : با پیگیری های انجام شده و بر مبنای تفویض اختیار استاندار البرز، کلیه طرح های متقاضی تسهیلات مستقر در ناحیه صنعتی کوثر، امکان بهره مندی از تسهیلات اشتغال روستایی را دارند.

فرشی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح، اشتغال فراگیر است اظهار داشت: طرح اشتغال روستایی رویکرد مداخلات توسعه ای و ارائه تسهیلات یارانه ای را دنبال می کند و در این طرح پیش بینی شده تسهیلات در ۳ بخش نواحی صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر، مناطق روستایی و عشایری و روستایی و عشایری مرزی تخصیص یابد.

این مسئول در پایان گفت: این تسهیلات باید به طرح هایی اختصاص داده شود که اولویت آنها ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن بازارهای صادراتی برای استان باشد و لازمه این کار فراهم کردن زیر ساخت های لازم و ایجاد زمینه حضور افراد سرمایه گذار و کارآفرین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.