البرز- محمد امین فرشی گفت: امکانات زیر ساختی و سایر خدمات با هدف افزایش تولید و صادرات در اختیار تمام سرمایه گذاران و صنعتگران استان البرز قرار می گیرد.

۱۰ واحد کارگاهی کوچک با هدف استقرار سرمایه گذاران در البرز ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، محمد امین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما این است که واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند با آرامش به تولید و صادرات بپردازند، گفت: احداث واحدهای کارگاهی کوچک به رونق کسب و کار کمک بیشتری می کند و در این راستا احداث ۱۰ واحد کارگاهی کوچک با هدف استقرار سریع سرمایه گذاران در این استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی واحدهای تولیدی و صادراتی البرز با استانداردهای بازار هدف و نهادهای حمایتی مانند صندوق توسعه صادرات آشنایی ندارند که همین امر موجب بروز مشکلاتی شده است، ادامه داد: حضور واحدهای کارگاهی، تولیدی و صادراتی در نمایشگاه های داخل و خارج فرصت مناسبی است تا تولید کنندگان بتوانند با مبانی روز صادرات و تولید آشنا شده و با انتقال آن به واحدهای کارگاهی خود در توسعه آن گام بردارند.

فرشی به نقش صنایع کوچک و متوسط در توسعه تولید و صادرات اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تحریم ها نمی توانند برای این صنایع ایجاد  مشکل کنند، گفت: شرکت شهرک های صنعتی البرز تمام تلاش خود را برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط به کار خواهد گرفت .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: شناخت موانع و چالش های موجود در شهرک های صنعتی، بررسی و شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهای منطقی و عملی برای حل و رفع مشکلات از مواردی است که با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.