البرز- استان البرز به دنبال رویکرد یک سال اخیر خود مبنی بر میزبانی از رقابت های مختلف ملی وبین المللی این بار درخواست میزبانی از مسابقات والیبال مردان آسیا را به فدراسیون والیبال داده است.

البرز خواستار میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در دفتر افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال آمادگی این استان را برای میزبانی از رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا اعلام کرد.

ایران با کسب میزبانی رقابت های قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۱۹ برگزاری یک رویداد بزرگ دیگر را عهده دار شد.

 پس از این اعلام در راستای توسعه والیبال به سراسر کشور، فدراسیون والیبال بر آن شد تا با داوطلبان برگزاری این میزبانی وارد مذاکره و گفت و گو شود.

به دنبال این فراخوان پس از کرمانشاه، استان البرز نیز داوطلب میزبانی این دوره از رقابت ها شده است تا در صورت تایید این اولین میزبانی این استان در رقابت های بین المللی والیبال باشد.

 امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز برای اعلام آمادگی جهت میزبانی از این رویداد مهم آسیایی روز گذشته با حضور در دفتر افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداخت.

غفرانی با ارائه پیشنهادات و آمادگی این استان از کم و کیف زیرساخت ها و امکانات استان جهت میزبانی رقابت های قهرمانی مردان آسیا گفت و از سویی دیگر داوری ضمن تاکید بر حساسیت کنفدراسیون آسیا برای برگزاری هر چه باشکوه تر رقابت ها شرایط میزبانی را تشریح کرد.

پس از پایان جلسه مقرر شد تا در روزهای آتی و پس از بررسی های لازم تصمیم نهایی در خصوص میزبان رقابت های قهرمانی آسیا اتخاد و اعلام شود.

گفتنی است استان البرز در طی یک سال اخیر در چندین نوبت میزبانی مسابقات مهم بین المللی وآسیایی را عهده دار بوده که از آن جمله می توان به مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا، مسابقات بین المللی کشتی روز جهانی کودک و جام شاهد، تکواندو قهرمانی آسیا و جام باشگاه های آسیا، مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی جوانان وامید آسیا و مسابقات بین المللی اسکیت مارشال اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.