مازندران- عسکر مجیدی از ساخت ۱۵۰واحد مسکونی برای سیلزدگان مازندرانی توسط گروه های جهادی خبر داد.

گروه‌های جهادی ۱۵۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان مازندران می‌سازند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عسکر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران ظهر شنبه (امروز) در نشست خبری بزرگداشت شهدای مدافع حرم مازندران و سالگرد شهدای خانطومان، اظهار کرد: ۴۲ گروه جهادی مزیّن به ۴۲ شهید مدافع حرم مازندران شکل گرفت تا ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی برای سیلزدگان مازندران را آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی قطعی شده است، افزود: آمادگی ساخت ۲۱۰ واحد برای سیل زدگان را داریم.

فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در مازندران

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران به وجود ۷۰۰ گروه جهادی در استان اشاره و یادآور شد: ۵ شهرستان ساری، قائم شهر، بابل، بابلسر و جویبار بعنوان معین شهرستان سیلزده سیمرغ انتخاب شدند تا در اجرای ساخت خانه ها کمک کار باشند.

مجیدی اضافه کرد: گروه های جهادی ۱۲ اردیبهشت در شهرستان سیمرغ گردهم می آیند تا طی مراسمی کار ساخت خانه ها را آغاز کنند.

وی در پاسخ به پرسش قدس آنلاین در رابطه با رسانه ای نشدن ابعاد حماسه خانطومان، اینگونه توضیح داد: سردار رستمیان از فرماندهان جبهه مقاومت، در سایت «فاتحان ۲۵» ابعاد حادثه خانطومان را تشریح کردند.

مستند شهدای خانطومان تهیه می شود

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر عدم جریان رسانه ای مناسب در رابطه با شهدای مدافع حرم مازندران، خاطرنشان کرد: متاسفانه پشتیبانی خوبی از سوی نهادها و دستگاه های متولی در این ارتباط صورت نمی گیرد.

مجیدی با تاکید بر اینکه حق شهدا فراتر از اقدامات ماست، اضافه کرد: تعداد قابل توجهی کتاب، فیلم و مستند در رابطه با شهدای مدافع حرم در دست تهیه است و در این راستا باید از شتاب زدگی پرهیز کرد تا آثار ماندگاری تهیه شود.

وی ادامه داد: قرار است مستندی با حضور خانواده های شهدای خانطومان در محل شهادت عزیزان شان در سوریه تهیه شود.

قرار گرفتن اردیبهشت مقاومت در تقویم فرهنگی مازندران

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مازندران در حوزه جبهه مقاومت پیشگام است، از قرار گرفتن برنامه اردیبهشت مقاومت در تقویم فرهنگی استان خبر داد.

مجیدی راه اندازی لشکر حضرت زینب(س) و ستاد پشتیبانی مقاومت را از دیگر اقدامات جبهه مقاومت در مازندران دانست و گفت: باید پرچم این حرکت فرهنگی را به اهتزاز درآورده و این چراغ را روشن نگاه داریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.