رئیس جمهوری مصر انفجار ناشی از تصادف چند خودرو در قاهره پایتخت کشورش را که ۲۰ کشته و ۴۷ زخمی به جا گذاشت، اقدامی تروریستی توصیف کرد.

رئیس جمهور مصر: حادثه تصادف در قاهره تروریستی بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رسانه های خبری، عبدالفتاح السیسی در حساب توئیتری خود انفجار امروز (دوشنبه) مقابل پژوهشکده غدد در قاهره را تروریستی خواند و تاکید کرد که مصر برای مقابله با تروریسم و ریشه کن کردن آن، عزم خود را جزم کرده است.

وزارت بهداشت مصر نیز اعلام کرد که بررسی های اولیه نشان می دهد که داخل یکی از خودروهایی که در منطقه القصر العینی در قاهره با هم برخورد کردند، مقادیری مواد منفجره قرار داشته است.

این خودروی حامل مواد منفجره که قرار بوده در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گیرد، با یکی از خودروها برخورد کرده و منفجر شده است.

وزارت کشور مصر خاطرنشان کرد که «جنبش حسم» وابسته به اخوان المسلمین این خودرو را برای انجام یک عملیات تروریستی تجهیز و بمب گذاری کرده بود.

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که بر اثر وقوع انفجاری ناشی از تصادف تعدادی خودرو در قاهره پایتخت مصر ۲۰ نفر کشته و ۴۷ نفر زخمی شدند.

اسکای نیوز به نقل از وزارت بهداشت مصر اعلام کرد، انفجار به دنبال تصادف یک خودرو با تعدادی خودروی دیگر در نزدیکی پژوهشکده علوم غدد قاهره روی داد که منجر به آتش سوزی گسترده در محل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.