خراسان شمالی-رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت:متاسفانه حق نماز در بسیاری از نقاط استان همچون دانشگاه ها، مدارس و در اماکن تفریحی ادا نمی شود.

حق نماز در بسیاری از نقاط استان ادا نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی فر در جلسه شورای اقامه نماز جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ضمن تقدیر از فعالیت های این مجموعه در راستای ترویج و تبیین مسائل دینی به ویژه نماز بر جایگاه ویژه جمعیت هلال احمر استان بین سایر دستگاه های اجرایی استان در اقامه نماز و تبیین مسائل دینی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: این مجموعه ویژگی هایی دارد که سبب انتظارات بیشتر ما از آن می شود.

احمدی ادامه داد: معدود دستگاه های اجرایی در استان دارای نمایندگی ولی فقیه هستند که جمعیت هلال احمر یکی از آن هاست و نشان دهنده جایگاه ویژه این دستگاه است.

وی با بیان اینکه این مجموعه یکی از اعضای شورای اقامه نماز استان است افرود: همچنین محدوده مخاطبان این مجموعه بسیار بالاست و انجام بسیاری از امور در زمان های مخصوص و شرایط ویژه بر عهده جمعیت هلال احمر است.

احمدی فر تاکید کرد: این ویژگی ها سبب شده است تا انتظارات ویژه ای از جمعیت هلال احمر استان در مسائل دینی داشته باشیم که الحق و والانصاف تا کنون با مدیریت حاج آقای نجات به نحوی مطلوب انجام شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: امیدواریم همه مجموعه ها در مسائل دینی به ویژه نماز همانند جمعیت هلال احمر استان فعالیت مناسبی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این جلسه بر لزوم اقامه نماز اول وقت تاکید کرد.

محسن نجات با بیان اینکه تلاش کرده ایم در این مجموعه اولویت بالایی برای اقامه نماز قائل شویم اظهار داشت: نماز میتواند از بسیاری از بیماری های اخلاقی جلوگیری کرده و قطعا ما را به تکامل معنوی سوق دهد.

وی افزود: توجه به مسائل دینی یکی از موضوعات پیوست های فرهنگی در طرح های مختلف است که مورد تاکید ما قرار گرفته است.

گفتنی است در پایان این جلسه اعضای هیئت نظارت بر عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جمعیت هلال احمر استان نیز معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.