همزمان با روز عرفه، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضرت آیت الله شبیری زنجانی از مراجع عالیقدر شیعه در مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله شبیری زنجانی در این دیدار با تاکید بر اقامه باشکوه نمازهای جماعت حرم مطهر امام رضا(ع) خطاب به قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: قدر این آنات و لحظاتی را که در معرض نسیم رحمت الهی هستید بدانید و از این فرصت مغتنم برای خدمتگزاری به زائران استفاده حداکثری کنید.
این مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: مجموعه مدیریت آستان قدس رضوی تلاش دارد تا بهترین و کیفی ترین خدمات را به زائران عزیز حضرت ثامن الحجج(ع) ارائه نماید.
مصطفی خاکسار قهرودی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: آستان قدس رضوی در نگاه جدید خود چند رویکرد را محور فعالیت‌های خود قرار داده که تلاش برای تقویت و تعمیق معرفت دینی زائران در رأس همه آن‌ها قرار دارد.
وی افزود: ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران، توجه ویژه به مسائل و موضوعات فرهنگی، رعایت صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف در اجرای برنامه های آستان قدس رضوی و توجه ویژه به رعایت نیات واقفان و غبطه موقوفات از رویکردهای مورد نظر تولیت آستان قدس رضوی است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.