اولین جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان خراسان رضوی در موسسه فرهنگی قدس برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه هم اندیشی روابط عمومی های خراسان رضوی در موسسه فرهنگی قدس

به گزارش قدس آنلاین، اولین جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان خراسان رضوی با حضور بیش از ۶۰نفرعصر چهارشنبه، در موسسه فرهنگی قدس برگزار شد.

مجید رسولی عضو هیئت موسس انجمن روابط عمومی های استان خراسان رضوی در این همایش گفت: روابط عمومی تنها چشم ، گوش و زبان یک سازمان نیست بلکه  روابط عمومی هوش یک سازمان است و نقش آن در سازمان ها به منظور جریان سازی بی بدیل است.

وی با بیان اینکه  با بهره گیری از ظرفیت روابط عمومی می توان فرصت های ارزشمندی را در سازمان ها و دستگاه ها ایجاد کرد، اظهار داشت: از آن جا که مدیر روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این همایش حضور دارند باید عنوان کرد که ارتباطات و روابط عمومی نقش تاثیرگذاری در تحقق مثلث توسعه فرهنگی اقتصادی استاندار دارد اما متاسفانه در این طرح اسمی از روابط عمومی ها برده نشده است.

رسولی اظهار داشت: انتظار می رود شورای هماهنگی روابط عمومی خراسان رضوی به صورت واقعی اجرایی شود و همچنین یک تشکل صنفی روابط عمومی به منظور توجه بیشتر به این حوزه  باید در استان شکل بگیرد وحمایت از آن به صورت جدی صورت بگیرد که تحقق آن تاثیر به سزایی در حوزه روابط عمومی های استان خواهد داشت.

امیر ضیائیان عضو دیگر هیئت موسس انجمن روابط عمومی های خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: پس از اینکه در فضای مجازی گروهی برای هم افزایی روابط عمومی های استان خراسان رضوی تشکیل شد و چندین جلسه به منظور افزایش همدلی و همراهی ها در این حوزه برگزار شد تا روابط عمومی به عنوان یک تشکیلات در مسیر پیشرفت قرار بگیرد، انجمنی با هدف توسعه دانش روابط عمومی و ارتباطات شکل گرفت که اولین جلسه آن امروز در موسسه فرهنگی قدس برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.