قزوین_ رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: اعتماد به بانوان نتایج خوبی را به همراه داشته است.

اعتماد به بانوان نتایج خوبی را به همراه داشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین نشست شهردار واعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به همت شهرداری محمدیه شامگاه شنبه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه به ارائه نظراتی پرداختند.

علی کاظمی در این نشست اظهار داشت: نقش بانوان در جامعه بی بدیل است و این قشر حضور موثری دارد و باوجودی که حضور بانوان در عرصه های جامعه آماده شده است اما ساختار لازم برای بهره مندی از تمام توانایی های آنها فراهم نیست.

وی با اشاره به ظرفیت های بانوان ادامه داد: اعتماد به بانوان دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است که نمونه آن در اعتماد به مدیریت شهری و انتخاب یک بانو به عنوان شهردار است و در مدت انتخاب خانم نخستین به عنوان شهردارمحمدیه، شاهد اقدامات ارزشمند در شهرداری هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآور شد: باتوجه به شرایط اقتصادی و مالی در حال حاضر، شهرداری محمدیه در میان ۲۵ شهرداری استان به درستی هدایت شده و در آینده نزدیک با تدبیر شهرداردر آینده نزدیک بیش از ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی را کلنگ زنی می کنیم.

کاظمی یادآور شد: شهرداری محمدیه با مدیریت خوب یک بانوی متخصص توانسته به خوبی عمل کند و به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کند و بدهی های حقوق کارکنان خود را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: در گذشته ما بخشدار و مدیرکل در حوزه بانوان نداشتیم و امروز این امر محقق شده است و شاهد مدیریت های بانوان در این بخش ها هستیم و این اعتقاد باید همگانی باشد که بانوان در جامعه نیز مدیریت داشته باشند؛ البته اغلب مسوولان استان دید مثبتی نسبت به ظرفیت بانوان دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: ما اعضای شورا نیز وظیفه حمایت از شهردار را داریم که با وجود تنگناهایی که در بودجه بوده فعالیت های خوبی از سوی شهردار انجام شده است.

کاظمی یادآور شد: برای بانوان مهرگان و محمدیه اقداماتی انجام شده است و ما در آموزش خانواده باید تلاش کنیم تا بتوانیم جامعه باسواد داشته باشیم و خانواده ای که اخلاق مدار نباشد مشکلات مختلفی پیش خواهد آمد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بانوان فعال در حوزه مسایل اجتماعی و فرهنگی بیشتر ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.