بیرجند - مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تابستان امسال ۲۱۳ گروه جهادی در قالب سه هزار و ۱۰۰ نفر به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

۳۱۰۰ داوطلب بسیجی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین؛مهدی هنری عصر یکشنبه در دیدار جهادگران استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۱۰ گروه جهادی میهمان بوده‌اند و تا پایان تابستان امسال یک هزار نفر جهادگر دیگر به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی سه نوع گروه جهادی فعالیت دارند گفت: یک نوع از گروه‌های جهادی، گروه‌های شناسنامه‌دار هستند که براساس شرایط و ضوابط خاص برای آنان شناسنامه صادر می‌شود و تاکنون ۲۵۲ گروه جهادی شناسنامه گرفته‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: گروه‌های جهادی محله محور از دیگر گروه‌های جهادی هستند که مشکلات را در کف محله‌ها شناسایی می‌کنند و با رایزنی با مسئولان مشکلات را تسهیل‌گری و پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی میهمان سومین نوع گروه‌های جهادی هستند که در استان فعالیت دارند و اکثر آنها از دانشگاه‌های مرکز کشور هستند.

هنری گفت: از سال گذشته طرح اعتلای گروه‌های جهادی را آغاز کردیم و هر یک از گروه‌های جهادی منطقه هدفی را برای خود مشخص کرده که بتواند طی سالیان آینده هم فعالیت متمرکزی را در این مناطق ارائه کند.

وی اضافه کرد: به دنبال توانمندسازی جهادگران هستیم تا بتوانیم از ظرفیت آنان در زمینه‌های مختلف بیشتر استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.