مجتمع آبی چند منظوره گلشن با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در محدوده گلشهر مشهد به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آبی چند منظوره گلشن در گلشهر مشهد افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهری، ۱۲ بوستان و مجتمع آبی چندمنظوره گلشن در مشهد به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: وجود وحدت رویه و وحدت در هدف، در پیشرفت هر کشوری الزامی است. وحدت رویه به این معنی است  که هدف هر فرد با هر سلیقه سیاسی پیشرفت و ترقی کشور باشد.

وی ادامه داد: قصد داریم در خراسان رضوی با تلاش و مشارکت عمومی به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته و موفق شویم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۰ سال از جنگ تحمیلی می گذرد. برداشت ما از این جمله معمار کبیر انقلاب که فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" در آنزمان این بود که سپاه یک نیروی نظامی است و به خاطر موفقیت هایش در جنگ مفتخر به این بیانات شده است. اما اکنون روز به روز متوجه معانی بیشتری از این  جمله تاریخی می شویم.  

رزم حسینی گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب مسایل پیرامونی حاشیه شهر مشهد است. اکنون ۳۲ دستگاه در قالب طرح نجات شهر در هشت پهنه در حال انجام اقدامات لازم در این زمینه هستند.

وی افزود: از ابتدای مهر ماه طرحی به نام طرح نجات آغاز خواهد شد و دستگاه های مختلف، بخشی از کارها را به عهده خواهند گرفت. یکی از این دستگاه ها، دستگاه قضایی است که نقش بسیار مهم و اساسی در زمینه جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی را ایفا خواهد کرد.

بالاشهر و پایین شهر بی معنی است

شهردار مشهد مقدس نیز در این مراسم عنوان کرد: شهید مصطفی چمران یکی از مفاخر کشور عزیزمان است. از همسر ایشان نقل شده که در سفری که به جنوب لبنان داشته اند، از مرخصی و تفریحات صرفنظر کرده تا اقشار مستضعف و کودکان بتوانند با هم صحبتی با این شهید بزرگوار گوشه ای از آلام و اندوه خود را کم کنند. این موضوع نشاندهنده اهمیت رسیدگی به محرومان در فرهنگ ما دارد.

وی اظهار کرد: در یک شهر اسلامی نباید موضوعاتی مانند بالاشهر و پایین شهر مطرح شود. باید تمام گروه های جامعه را به نقطه‌ای برسانیم که از نظر بهره مندی از امکانات برابر باشند. هیچ توقفی نباید در این مسیر وجود داشته باشد.

کلایی تصریح کرد: اکنون ۸۵ پروژه شهرداری در پهنه‌های مختلف در زمینه محرومیت زدایی در حال اجرا است. پروژه‌هایی از قبیل خدمات، فضای سبز، آموزش و زیرساخت‌های اجتماعی از جمله پروژه های در حال احداث هستند.

شهردار مشهد با بیان اینکه در ۱۲ عرصه با قرارگاه شهید برونسی به صورت مشترک در حال کار هستیم افزود:  ۸ عرصه از این ۱۲ عرصه در پهنه نجات است و فعالیت در دو پهنه به صورت مستقیم توسط سپاه امام رضا(ع) صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.