استاندار همدان گفت: رسالت مجریان و ناظران انتخابات ، حفظ امنیت و آرامش مردم برای انتخاب بهتر و سالم‌تراست.

دغدغه مجریان و ناظران صیانت ازرأی مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سید سعید شاهرخی در همایش مشترک هیات های نظارت استان،شهرستان هاو بخش ها بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  از شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا کنون، مردم نقش کلیدی و محوری در همه امور جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده‌اند.

شاهرخی افزود: وظیفه مسئولین دست‌اندر کار نظارت و اجرای انتخابات را خطیر شمرده و افزود: تمام توجه ناظران و مجریان، باید، سالم و بی‌طرفانه برگزار کردن انتخابات پیش‌رو  باشد. چون یکی از زمینه‌های جلب اعتماد عمومی همین بی‌طرفی در امر اجرا و نظارت است.

وی گفت: بنده نیز به مردم شریف همدان با تکیه بر قانون، همدلی، صمیمیت، تخصص و تعهد بین مسئولان اجرایی و نظارتی استان، اطمینان خواهم داد که نگهبان و حافظ رأی آن‌ها هستیم.

استاندار همدان با تذکر به مجریان و دیگر کسانی که در امر نظارت بر انتخابات حضور خواهند داشت، گفت: کسانی که خودنگهدار نیستند با کناره‌گیری خود به دیگر همکارانشان کمک خواهند کرد. کناره گیری افرادی که خودنگهدار نیستند می‌تواند به مجریان و ناظران در تسهیل امور کمک شایانی کند.

شاهرخی بیان کرد :استان در آمادگی کامل برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات است. تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل دارند تا این امر خطیر را به نحو احسن انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.