آیت الله علم الهدی گفت: امیدواریم سینما به صورت پایگاه عظیمی برای انقلاب شود.

امیدواریم سینما  پایگاه عظیمی برای انقلاب شود

به گزارش قدس آنلاین ، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در نشستی با مسئولین سینمایی حوزه هنری و پردیس سینمایی هویزه مشهد از فعالیت سینماهای زیر نظر حوزه هنری در مشهد ابراز رضایت کرده و گفت: سینما در اکثر کشورها نقش آموزنده ندارد و فقط برای خانواده ها رفتن به خود سینما به عنوان یک حرکت تفریحی موضوعیت دارد. 

وی اظهار داشت: برگ برنده ما در مشهد داشتن سه چهارتا سینما زیر نظر حوزه هنری است  و شما به عنوان مسئول سینمایی حوزه هنری اگر بتوانید فضای سینمایی شهر را در مدیریت و به کنترل خودتان در در آوردید موفقید، منتها شما باید در برنامه های سینما باحفظ موقعیت ارزشی سعی کنید که جریان سرگرمی و جذب مشتری را  هم داشته باشید.

آیت الله علم الهدی  تصریح کرد: ما در فضای سینمایی کمترین مشکل را نسبت به جریان های دیگر فرهنگی داریم و این ها همه نقش پررنگ سینماهای حوزه است .

وی  در ادامه افزود: اما مسئله فعلی ساکنان حاشیه شهر هستند باید امکاناتی فراهم شود تا آنها هم از سالن های سینمایی استفاده کنند که پردیس سینمایی هویزه میتواند در این راه پیشرو باشد و همچنان که در گذشته نیز بوده است.


در ادامه حیدر مرادی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی هویزه نزدیک ۳۰ درصد فروش و مخاطب کل کشور را داشته است بیان کرد: به سینما هویزه به عنوان پدر مجموعه های سینمایی نگاه می‌شود. خداروشکر تاثیر خوبی داشته ایم و در ادامه هم این مسیر را ادامه خواهیم داد و تلاشمان بر حفظ پایگاه ارزشی هویزه می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.