نماینده معین چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام گلایه فراکسیون ایثارگران نسبت به تخصیص سوخت ۴۰ لیتری برای جانبازان قطع نخاعی بر تعیین سهمیه ۲۰۰ لیتری برای این قشر تاکید کرد.

تعیین سهمیه ۲۰۰ لیتری بنزین برای جانبازان قطع نخاعی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به  اعتراض جانبازان در مورد سهمیه سوخت به دولت، گفت: ماشین برای جانبازان قطع نخاعی حکم پا را دارد بر همین اساس تخصیص ۴۰ لیتر بنزین برای جانبازان قطع نخاعی و معلولان حرکتی که برای انجام کارهای روزمره ناچار به استفاده از خودروی شخصی هستند، معنایی ندارد.

نماینده معین چناران و بینالود در مجلس دهم، با بیان اینکه اگر جانبازان و رزمندگان نبودند، نفت و بنزینی در کشور وجود نداشت که امروز سهمیه بندی شود، یادآور شد: در این شرایط حساس باید بیشتر به جانبازانی که جانشان را فدای کشور کرده و با اقتدار شرمندگی را نصیب دشمن کردند، رسیدگی کنیم.

بنزین مورد نیاز برای جانبازان قطع نخاعی و معلولان حرکتی، بیش از ۲۰۰  لیتر است

رئیس فراکسیون ایثارگران با بیان اینکه بنزین مورد نیاز برای جانبازان قطع نخاعی  بیش از ۲۰۰ لیتر است، افزود: تخصیص ۴۰ لیتر بنزین تنها برای مصرف ۱۰ روز است. بنابراین  تصمیم تخصیص سهمیه ۴۰ لیتری غیرکارشناسی بوده و مشکلی را حل نمی‌کند.

اعتراض فراکسیون ایثارگران مجلس نسبت به سهمیه سوخت جانبازان

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: هدف سهمیه بنزین کاهش مصرف و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است در حالی که یک جانباز قطع نخایی نمی‌تواند از این وسایل استفاده کند. از این رو برای جبران محرومیت‌های استفاده جانبازان قطع نخاعی در استفاده از سیستم حمل‌ و نقل شهری انتظار می‌رفت این سهمیه جبرانی به حدی باشد که بخشی از مشکلات این گروه از شهروندان را حل نماید، در همین راستا فراکسیون ایثارگران مجلس نیز اعتراض خودش را نسبت به این موضوع اعلام می‌کند.

منبع: خانه ملت 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.