۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 691605

رشت-دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان گیلان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب طرح میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) رشت برپا شد .

برپایی میز خدمت در نماز جمعه رشت

به گزارش قدس آنلاین،دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان گیلان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب طرح میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) رشت برپا شد .

سرهنگ پاسدار عباس حسینی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: این میز خدمت با حضور ۴۱ دستگاه اجرایی، مدیران سازمان ها و نهادهای اجرایی ، معاونان و جمعی از کارشناسان برگزار شد.

وی اظهار داشت : دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان در راستای تعامل و ارتباط نزدیک تر مردم و شنیدن مسائل آنان در دیدار چهره به چهره و برطرف کردن مشکلات مردم برپا شد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح در حاشیه برپایی آئین عبادی، سیاسی نمازجمعه از سوی مردم صورت گرفت افزود: در راستای اجرای این طرح تا حد امکان و توان مشکلات مردم برطرف و مشکلاتی که نیاز به زمان دارد به نهادها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.