فرمانده سپاه بردسکن گفت: به مناسبت عید سعید قربان، طرح هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی در سطح حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا شد.

اجرای طرح هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی در بردسکن

سرهنگ علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن تبریک عید سعید  قربان و ایام دهه ولایت و امامت گفت: به همت خیر حاج حسین عاشوری  پدر شهیدان محسن و مجتبی عاشوری که مدیر مجتمع فرهنگی خانه شهید مشهد را نیز برعهده دارد همزمان با روز عید قربان ۵۰۰ کیلو گرم گوشت تازه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر روستای کلاته نو از توابع بخش مرکزی بردسکن توزیع شد.

وی از همکاری حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم(ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی روستای کلاته نو و آقایان  علی محمدی، سالارنژاد و سروری در پی گیری این مهم نیز تقدیر کرد.

فرمانده سپاه بردسکن همچنین گفت: در اجرای  مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی برنامه ریزی شده است از عید سعید قربان تا عید غدیر خم ۴ هزار بسته غذای گرم بسته بندی شده با همکاری کمیته امداد و ۵۰۰ سبد غذایی  در قالب قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع)   به ارزش هر سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومان  بین خانواده های نیازمند سطح شهر بردسکن توزیع شود.  

سرهنگ جنیدی افزود:  قصد داریم در دهه اول ماه محرم  و دهه آخر ماه صفر نیز به همت بسیج اصناف مشهد و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) استان هزار سبد غذایی توزیع شود و در آستانه بازگشایی مدارس نیز ۴ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم.

به گفته وی  در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی قریب به ۷ هزار سبد غذایی  در سطح شهر و مراکز بخش های انابد و شهرآباد و بخش مرکزی  بین اقشار آسیب پذیر و  خانواده های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.