۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
کد مطلب: ۷۱۷۵۷۳
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در صورت تداوم وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری کووید ۱۹ ، سال تحصیلی جدید به صورت کاملاً غیر حضوری در استان برگزار خواهد شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما