امشب خطبه تاریخی رهبر انقلاب پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی پخش می‌شود و شبکه پنج "قرار قاسم"، شبکه دو "سردار کرّار" و شبکه نسیم ویژه برنامه پخش می‌کند.

 پخش خطبه تاریخی رهبر انقلاب پس از شهادت سردار/ قرارِ قاسم چند شبکه تلویزیونی

قدس آنلاین؛ در این بسته خبری به چند ویژه برنامه تلویزیونی برای پاسداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی درنظر گرفته شده می‌پردازیم:

خطبه‌های نماز جمعه پر شکوه و به یاد ماندنی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه ۹۸ و پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت ، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی  جمعه ۱۲ دی‌ماه، ساعت ۱۸ از شبکه یک پخش خواهد شد.

مقام معظم رهبری  جمعه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ در خطبه های نماز جمعه ، روزهای تشییع پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی و در هم کوبیدن پایگاه آمریکایی را یوم الله اعلام کردند.

مشروح بیانات ایشان فردا (جمعه) ۱۲ دی‌ماه در شب شهادت، سردار شهید سلیمانی از شبکه یک پخش می‌شود.

ویژه برنامه زنده  " قرار قاسم " شبکه پنج امشب ۱۲ دی‌ماه ساعت ۲۳ گفت‌وگویی متفاوت با دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی از خاطرات و ناگفته های ایشان خواهند گفت.

علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی؛ سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی ، دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا ؛ امیر احمدرضا پوردستان  رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران  محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و  برخی دیگر از  چهره‌های سیاسی و هنری   مهمان «قرار قاسم » هستند.

«قرارقاسم » با اجرای محمد حسین رنجبران  و تهیه‌کنندگی سید میلاد پیغمبرزاده جمعه ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۲۳ تا لحظه شهادت سردار دلها به صورت زنده از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

ویژه برنامه «سردار کرّار» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شب گذشته آغاز شه و بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری، از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

«سردار کرّار» از شب گذشته پخش خودش را آغاز کرده و میزبان کارشناسانی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، جامعه شناسی، هنری، ادبی و ... باشد و در سه مفهوم کلی سردار و جامعه، سردار و شهادت و میراث سردار در گفتگو با هم‌رزمان، گروه‌های جهادی، مسئولین و ... طی سه شب روانه آنتن ‌شود. 

این برنامه در شب اول با در نظر گرفتن ابعاد جامعه شناختی شخصیت سردار سلیمانی و خدمت‌رسانی ایشان در بحث سیل خوزستان و مبارزه با اشرار در کرمان به سراغ سید جواد میری جامعه‌شناس، حمیدرضا برقعی شاعر آیینی و مکی یاذع از سرداران سپاه که میزبان سردار سلیمانی در سیل خوزستان بودند، رفت. 

امشب (جمعه ۱۲ دی‌ماه) نیز سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا، سردار اسدبیگی از همرزمان سردار سلیمانی، احمد بابایی شاعر و حاج نریمانی مداح اهل بیت (ع) در برنامه حاضر شده و درباره فعالیت‌های سردار در محور مقاومت و تاثیرگذاری ایشان در صلح منطقه به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

 گزارش‌هایی از مراسم در حال برگزاری به مناسبت گرامیداشت یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان؛ شهر زادگاه ایشان، گزارش‌هایی از گفت‌وگو با فرزندان شهدای مدافع حرم، گفت‌وگو با عکاسانی که قاب‌هایی ماندگار از سردار شهید ثبت کرده‌اند، موشن‌گرافی و همچنین نگاهی به تولیدات رسانه‌ای و هنری با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی از دیگر بخش‌های این برنامه است. 

تیتراژ ابتدایی این ویژه‌برنامه را میلاد هارونی خوانده و تیتراژ انتهایی نیز با شعری از صابر خراسانی و صدای محمدحسین مهدی‌پناه خوانده شده است. 

«سردار کرّار» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی که در سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای از پنجشنبه ۱۱ تا شنبه ۱۳ دی‌ماه بعد از گفت و گوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰  با اجرای سیاوش عقدایی روانه آنتن می شود.

سردار صلح و مقاومت» به تلویزیون رسید/ پخش مستند ۴۰ قسمتی

مستند چهل قسمتی «سردار صلح و مقاومت» از شنبه ۱۳ دی از آنتن شبکه دو پخش می‌شود.

مستند چهل قسمتی «سردار صلح و مقاومت» که توسط امور بین‌الملل سازمان صدا و سیما - دفتر نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در عراق تهیه شده، به گفت‌وگو با شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و جهادی عراق، سوریه و فلسطین درباره حاج قاسم پرداخته است و زوایایی مهم از حضور وی در این کشورها را بیان می‌کند.

در این مستند تلاش شده، روایت مبتنی بر واقعیت و حقیقت، از اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ثبت، ضبط و انتشار یابد. شجاعت و شهامت، ایثار و گذشتی که نشانگر آن است که جمهوری اسلامی ایران به کمک عراق و سوریه که در صف اول مبارزه و مقابله با داعش قرار داشتند، آمده و تروریسم داعش را نابود کرده و ره آورد آن امنیت برای کشورها و ملت‌های ساکن در کشورها است.

ویژه برنامه «نسیم آوا» در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با موسیقی و قطعات حماسی پخش می‌شود.

برنامه موسیقی محور «نسیم آوا» امشب جمعه ۱۲ دی نواها و قطعاتی حماسی را با اجرای خوانندگان مطرح کشور، به مخاطبان هدیه می کند.

در این برنامه که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی آنتن می‌رود قطعاتی از همایون شجریان، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، احسان خواجه امیری، سالار عقیلی و ... تدارک دیده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ۱۹ روز جمعه ۱۲ دی بیننده «نسیم آوا» باشند.

همچنین باز پخش این برنامه روز بعد شنبه در ساعات ۱ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ از این شبکه پخش خواهد شد.

«نسیم آوا» با اجرای رضا محبی و تولید ساسان ابوالقاسم‌نژاد جمعه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه نسیم مهمان مخاطبان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.