۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 737151

بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد با بیان اینکه این تیم بازی سختی مقابل لسترسیتی در پیش دارد، گفت: مسابقات در انگلیس فشرده است و بعد از بازی‌ها شما کاملا مُرده‌اید!

سامان قدوس: در انگلیس سردرد گرفته‌ام!

قدس آنلاین: به گزارش  مهر، تیم فوتبال برنتفورد فردا یکشنبه در چارچوب دیدارهای جام حذفی انگلیس به مصاف تیم لیگ برتری لسترسیتی می‌رود.

سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد که در بازی گذشته این تیم موفق به گلزنی شد، در آستانه این مسابقه درباره دیدار با لستر گفت: این بازی معنای زیادی دارد. احساس می‌کنم هر کجا می‌روم درباره جام حذفی می شنوم و بنابراین اهمیت آن را می‌فهمم. آنها واقعاً یک تیم قدرتمند هستند. هیچ ضعفی از لستر در بازی با چلسی ندیدم. آنها بازیکنان سطح بالایی هستند. یکشنبه بازی سختی خواهیم داشت.

بازیکن ایرانی تیم برنتفورد افزود: همه بازی‌ها سخت هستند. مسابقات لیگ مهم است اما همیشه بازی بعد، مهمتر است. حالا ما با لستر بازی داریم و می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد پیش برویم.

قدوس با اشاره به تقابلش مقابل تاتنهام و باخت به این تیم تصریح کرد: باید خودمان را باور کنیم. بازی با تاتنهام شگفت انگیز بود. ما بازی را ۲ بر صفر باختیم ولی فکر نمی‌کنم بازی این را نشان می‌داد. فاصله بسیار کمی تا نتیجه تساوی ۱ - ۱ داشتیم ولی نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌افتد. آنها یک تیم لیگ برتری سطح بالا هستند.

وی در خصوص کار کردن با «توماس» سرمربی برنتفورد تاکید کرد: توماس بسیار پرانرژی است و به شما اعتماد به نفس می‌دهد. حتی وقتی که فکر می‌کنید خوب بازی کرده‌اید، توماس انتقادهایی را مطرح می‌کند تا شما را بیشتر به جلو هُل بدهد. او هر روز کلیپ عملکردتان را نشان می‌دهد. من زمان کوتاهی اینجا بوده‌ام و احساس بهتری دارم. نمی‌توانم برای ادامه این روند با توماس صبر کنم.

بازیکن ایرانی تیم برنتفورد در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: ما یک تیم عالی داریم. همچنین کادر شگفت انگیزی داریم که ما را رو به پیشرفت نگه می‌دارد. ایده‌ای داریم که همه به آن معتقد هستیم. وقتی شما این هدف را دارید، قدرتمندتر می‌شوید. ما مثل یک خانواده هستیم. می‌خواهیم برای رسیدن به هدف‌هایمان بجنگیم.

قدوس ادامه داد: می‌توانید ببینید که در تمرین با چه شدتی می‌جنگیم. از وقتی که به اینجا آمده‌ام، حتی یک جلسه تمرین شلخته و نامرتب ندیده‌ام. تمام مربیان ما را رو به جلو هُل می‌دهند. اگر شما در تمرین نامرتب باشید در مسابقه هم همینطور خواهید بود. البته شما می‌توانید بازی بد داشته باشید اما اینجا من حتی یک جلسه تمرین بد هم ندیده‌ام.

بازیکن ایرانی تیم برنتفورد درباره شرایط زندگی اش در انگلیس گفت: هم آسان و هم سخت بوده است. وضعیت کرونا کار را دشوارتر کرد و من نتوانستم به صورت نرمال زندگی کنم. با این حال تیم به من خیلی کمک کرده است. بچه‌های خوب زیادی داریم و من از حضور در اینجا احساس خوشبختی و خوشحالی می‌کنم. از بودن در اینجا لذت می برم.

قدوس در پایان درباره فشردگی مسابقات در فوتبال انگلیس تاکید کرد: این شوک بزرگی بود. هفته‌ای سه مسابقه و هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. تمام بازی‌ها سخت و دشوار است. بعد از بازی‌ها، شما کاملاً مُرده اید. سَرم درد می‌کند زیرا خیلی فکر می‌کنم. لیگ دشواری است ولی من واقعاً آن را دوست دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.