همدان- رییس پلیس راه استان همدان گفت: تردد و ترافیک خودرویی در تمامی جاده های ورودی و خروجی استان همدان نیمه سنگین گزارش شده و برهمین اساس شاهد روند افزایشی وقوع سوانح رانندگی در این محورها هستیم.

سوانح رانندگی درهمدان افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ «رضا عزیزی» اعلام کرد: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۶ اسفند ۹۹ آغاز شده و تاکنون هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در سطح جاده های ارتباطی استان همدان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تردد بود.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: میزان تردد خودروها در جاده‌های استان همدان از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۷۲ درصد معادل سه میلیون تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرهنگ عزیزی در خصوص حوادث جاده ای استان همدان دراین مدت نیز گفت: آمار وقوع سوانح رانندگی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از نظر تعداد ۱۴۳ درصد و از نظر شمار مجروحان ۷۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی با ارایه آمار مقایسه ای دراین خصوص، ادامه داد: برهمین اساس، آمار وقوع سوانح رانندگی از ۲۳ فقره به ۱۵۶ فقره و شمار مجروحان نیز از ۳۹ به ۶۸ نفر افزایش یافته، ضمن اینکه این حوادث ۲ مورد فوتی نیز به دنبال داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.