گیلان - در حال حاضر بیش‌از هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند و شمار افراد جوان مبتلا به کرونا در گیلان رو به افزایش است.

شمار افراد جوان مبتلا به کرونا در گیلان رو به افزایش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ،طبق اظهارات دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر تعداد افراد جوان مبتلا به ویروس کرونا رو به افزایش بوده و اکنون اکثر مبتلایان در رده سنی جوانان هستند.

به دنبال بحرانی شدن وضعیت کرونای استان گیلان اصناف و کسبه شهرهای قرمز و نارنجی در محدودیت‌های ۱۰ روزه به سر می‌برند که سبب ایجاد مشکلاتی برای آن‌ها شده که امیدواریم با کنترل زنجیره کرونا در استان بار فشار اقتصادی از دوش اصناف و کسبه برداشته شود.

 طبق آخرین آمار رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های گیلان همچنان به شکل روزهای اخیر بوده و تغییراتی در آن ایجاد نشده و ۱۶ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز و تنها یک شهرستان رضوانشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

 بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال حاضر بیش‌از هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند که ۱۷۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده‌اند و تعداد بیماران سرپایی نیز بیش‌از ۵۰۰ نفر بوده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.