رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این شهرستان در وضعیت قرمز تیره کرونایی قرار دارد و ۲۲ درصد از بیماران خراسان رضوی در سبزوار وجود دارد.

وجود ۲۲ درصد بیماران کرونایی خراسان رضوی در سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مسلم امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در سبزوار اظهار کرد: ۲۲ درصد بیماران کرونایی خراسان رضوی در سبزوار هستند و با توجه به‌ جمعیت و نسبت بیماران به جمعیت در استان، ما ۳ برابر نسبت جمعیت در خراسان رضوی در سبزوار بیمار مبتلا به کرونا داریم، در کل استان هیچ شهری حتی مشهد وضعیتی مشابه سبزوار ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در تمام ۳ پیک قبلی وضعیت شهرستان مجاور از ما بدتر بود اما الان این شهرستان تقریبا نصف ما بیمار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت کرونا در سبزوار طبق آخرین به روزرسانی وزارت بهداشت در وضعیت فوق قرمز است، ما در اوج پیک سوم یعنی ۲۴ آبان ۲۴۰ بیمار بستری داشتیم و الان در پیک چهارم کرونا ۱۱ روز است که ۳۰۰ بیمار داریم و متاسفانه در این مدت روند کاهشی نداشته‌ایم.

مسلم با بیان اینکه متاسفانه روز گذشته بالاترین ورودی بستری از ابتدای ابتلا به کرونا را داشتیم، تصریح کرد: هر چند از لحاظ دارو و اکسیژن مشکل نداریم اما پرسنل درمان واقعا تحت فشارند و امیدوارم با همکاری مردم بتوانیم زودتر از وضعیت قرمز خارج شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.