عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای گفت: تعریض رهبر انقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.

فضائلی: تعریض رهبر انقلاب، متوجه شورای نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده ندارد

قدس آنلاین: مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نسبت به برخی اظهارنظرها درباره بیانات امروز رهبر انقلاب در خصوص «جفا به برخی افراد در جریان بررسی صلاحیت‌ها» واکنش نشان داد.

فضائلی نوشت: «تعریض رهبر انقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد».

حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ پیش از ظهر امروز و در سخنرانی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفتند: «در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد. نسبت‌هایی داده شد یا به خودشان یا خانواده‌شان که واقعیت نداشت. خانواده‌های محترم و عفیف که مواجه با چنین نسبت‌هایی شدند. گزارش‌های خلافی بود که بعد هم مشخص شد که خلاف است. ولی در فضای مجازی پخش شد. اینکه می‌گویم فضای مجازی رهاست همین است. حفظ آبروی افراد جزء بالاترین وظایف است. مطالبه من از دستگاه‌ها این است که جبران کنند. مواردی درباره خانواده و فرزند کسی داده شده که بعد معلوم شده که غلط است. این را جبران کنند».

پس از این بیانات رهبر انقلاب، برخی جریان‌های سیاسی عجولانه و با جریان‌سازی در فضای مجازی، معنای بیانات مقام معظم رهبری را «تجدیدنظر شورای نگهبان در احراز صلاحیت یکی از چهره‌های سیاسی» ادعا کرده‌ بودند که به هیچ وجه درست نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.